دنــــیـــای فــــــــــــــــــــــوتــبــال
موضوعات وبلاگ
نويسندگان

 

بعد از پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه، دیپلم جهانی "بازی منصفانه" به سعید عبدولی اهدا می شود.

 

شورای بین المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم بازی سعید عبدولی و نماینده کره ای در بازهای آسیایی اینچئون،دیپلم جهانی بازی منصفانه را به سعید عبد ولی نماینده شایسته کشورمان تقدیم می کند.

 

 



ادامه مطلب ...

رکوردشکنی کریس رونالدو در سانچیس پیسخوان

کریستیانو رونالدو با هت تریک مقابل سویا به رکورد بیشترین هت تریک در تاریخ لالیگا دست یافت.



ادامه مطلب ...

شکست اوساسونا در حضور بازیکنان ایرانی

شاگردان خوسه مانوئل ماتئو در شبی که هر دو بازیکن ایرانی خود را در اختیار داشتند مغلوب میزبان‌شان, خیرونا شدند.

در هفته سی‎و‌ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته امشب (شنبه) تیم فوتبال اوساسونا در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب خیرونا  شد. برای خیرونا دو بار ماتا در دقایق 10 و 60 و فلورین لخیون در دقیقه 73 گلزنی کردند.



ادامه مطلب ...

قهرمانی زنیت در آخرین بازی سعید معروف 

تیم والیبال زنیت کازان به مقام قهرمانی سوپر لیگ والیبال روسیه رسید. تیم والیبال زنیت کازان که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد در بازی چهارم فینال سوپر لیگ روسیه با پیروزی 3 بر یک مقابل بلگوری بلگورود به عنوان قهرمانی لیگ این کشور رسید.



ادامه مطلب ...

مسعود ایرانی، برای ایران، افتخارآفرین شد

مسعود ایرانی بسکتبالیست ایرانی که 2فصل است در لیگ آلمان بازی می‌کند، حالا با مقام دومی به عنوان یکی از لژیونر های بسکتبال ایران افتخارآفرینی کرد. ایرانی نه تنها در این تیم به عنوان بازیکن مشغول است، بلکه در تیم جوانان این باشگاه هم سرمربی است و توانست این تیم را قهرمان آلمان کند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

نوجوان گنبدی در آکادمی بارسلونا

بعد از درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه و تیم ملی ایران، حالا یک نوجوان گنبدی هم در آکادمی بارسلونا حضور دارد که می تواند در آینده حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. نوجوانی 12 ساله به نام مهیمن صحتی.

 



ادامه مطلب ...

همدردی مهاجم QPR با ریو فردیناند

لروی فر، مهاجم کوئینزپارک رنجرز، بعد از گلزنی در دیدار امشب مقابل لیورپول، با ریو فردیناند، مدافع باتجربه تیمش، همدردی کرد.

همسر فردیناند شب گذشته در اثر بیماری سرطان درگذشت. روی پیراهن فر نوشته شده:" خانواده فردیناند، قوی باشید".

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:فوتسال ایران,, :: 11:38 :: نويسنده : Mehran

 

فوتسال ایران همچنان ششم جهان و اول آسیا

 

 

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده در رتبه ششم جهان و اول آسیا باقی ماند.

 



ادامه مطلب ...

هر چند استقلال در ليگ امسال عملکرد خوبي نداشته اما فاصله امتيازات اين تيم نسبت به پرسپوليسدر تاريخ ليگ‌برتر باز هم افزايش يافته و به 97 امتياز رسيده است.http://ponel.ir/wp-content/uploads/2015/04/IMAGE634511079865781250.jpg

 



ادامه مطلب ...

بازیکن سال جهان

  • ۲۰۱۴ - پرتغال کریستیانو رونالدو، رئال مادرید
  • ۲۰۱۳ - پرتغال کریستیانو رونالدو، رئال مادرید
  • ۲۰۱۲ - آرژانتین لیونل مسی، بارسلونا (۴۷٫۳۳٪)
  • ۲۰۱۱ - آرژانتین لیونل مسی، بارسلونا (۶۰٫۲٪)
  • ۲۰۱۰ - اسپانیا ژاوی، بارسلونا (۲۵٫۸٪)
  • ۲۰۰۹ - آرژانتین لیونل مسی، بارسلونا (۴۳٪)
  • ۲۰۰۸ - پرتغال کریستیانو رونالدو، منچستر یونایتد (۴۸٪)
  • ۲۰۰۷ - برزیل کاکا، آ.ث. میلان (۵۲٪)
  • ۲۰۰۶ - ایتالیا فابیو کاناوارو، یوونتوس و رئال مادرید (۴۰٪)
  • ۲۰۰۵ - برزیل رونالدینیو، بارسلونا (۳۹٪)
  • ۲۰۰۴ - برزیل رونالدینیو، بارسلونا (۲۹٪)
  • ۲۰۰۳ - جمهوری چک پاول ندود، یوونتوس (۳۶٪)
  • ۲۰۰۲ - برزیل رونالدو، اینترمیلان و رئال مادرید (۲۶٪)
  • ۲۰۰۱ - انگلستان مایکل اوون، لیورپول (۳۱٪)
  • ۲۰۰۰ - پرتغال لوئیز فیگو، بارسلونا و رئال مادرید (۲۶٪)


ادامه مطلب ...

تیم فوتبال رئال مادرید با 549 میلیون یورو و منچستر یونایتد 518 میلیون یورو ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان در سال 2014 معرفی شدند.

طبق نتایج بررسی‌های موسسه خدمات آماری دلویت انگلیس، رئال مادرید در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ در میان تمام تیم‌های فوتبال دنیا بیشترین درآمد و سرمایه را دارد. این دهمین سال متوالی است که کهکشانی‌ها به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبال دنیا معرفی می‌شوند.

طبق آمار ارائه شده توسط مؤسسه دلویت، رئال مادرید در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ با سرمایه‌ای ۵۴۹.۵ میلیون یورویی پولداترین تیم دنیا بوده است. این در حالی است که نزدیک‌ترین رقیب کهکشانی‌ها در رده‌بندی ثروتمندترین تیم‌های دنیا، منچستریونایتد انگلیس با سرمایه‌ای ۵۱۸ میلیون یورویی است. افزایش درآمد شیاطین سرخ در فصل گذشته این تیم را از رده چهارم ثروتمندترین تیم‌های دنیا به رده دوم رسانده است.

سومین تیم ثروتمند دنیا در فصل گذشته بایرن مونیخ بوده است که مجموع درآمدهایش در آن فصل به ۴۸۷.۵ میلیون یورو رسیده است. بارسلونای اسپانیا در رده چهارم پولدارترین تیم‌های دنیا در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ قرار دارد و سرمایه این تیم در فصل گذشته به ۴۸۴.۶ میلیون یورو رسیده است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 20:10 :: نويسنده : Mehran


    
               

هجدهمين تقابل استقلال و صبا در ليگ برتر فردا در حالي به ميزباني قم برگزار مي‌شود که آبي‌ها هيچگاه در اين شهر رنگ برد را نديده‌اند.

تيم‌هاي استقلال و صباي قم فردا(14/12/1391) از هفته بيست و هشتم دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاهي فوتبال ايران در حالي براي هجدهمين‌بار به مصاف هم مي‌روند که در 17 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي اين دو تيم در تاريخ ادوار ليگ برتر 7 برد براي آبي‌پوشان تهراني، 2 برد براي سياه و سفيد پوشان قمي و 9 تساوي ثبت شده است.



ادامه مطلب ...

بررسي تاريخچه فوتبال رقابتهاي المپيک


 

در المپيک 2008 پکن، آرژانتين با پيروزي 1 بر صفر برابر نيجريه به مدال طلا و برزيل با پيروزي 3 بر صفر برابر بلژيک به مدال برنز دست يافت.

 



ادامه مطلب ...

گواردیولا شب گذشته با کسب یک جام دیگر از بارسا جدا شد

 
فعلا می خواهم استراحت کنم اما اگر باشگاهی بتواند من را وسوسه کند، بار دیگر مربیگری خواهم کرد." زمانی که گواردیولا خبر رسمی جدایی اش از بارسا را اعلام کرد، خبر از استراحت یک ساله اش داد اما صحبت هایش پیش از دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری تردیدها در مورد آینده او را افزایش داد. اکنون این سوال مطرح است که آیا مربیگری در باشگاهی به غیر از بارسا می تواند برای او که به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده، وسوسه کننده باشد؟ آیا او را بار دیگر در حال هدایت یک تیم خواهیم دید؟


ادامه مطلب ...

 

آمار و ارقام ليگ قهرمانان اروپا

                                                        
در پايان رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا ستاره آرژانتيني تيم بارسلونا آقاي گل مسابقات شد.

 به گزارش يوفا، رده بندي نهايي گلزنان برتر ليگ قهرمانان اروپا به شرح زير است ‌:



ادامه مطلب ...

 

                                              

 

استقلال و سپاهان تاکنون 55 بار به طور رسمي رو در روي يکديگر قرار گرفته اند که سپاهان در 21 بازي و استقلال در 21 بازي به پيروزي رسيده و 13 ديدار اين دو تيم با نتيجه مساوي به پايان رسيده است.

در مجموع بازي هاي اين دو تيم 134 گل به ثمر رسيده که سهم تيم استقلال 66 گل و سهم سپاهان 68 گل است.

نخستين بازي تيم هاي استقلال و سپاهان، هشتم بهمن 1350 در اصفهان برگزار شد که آبي پوشان با نتيجه چهار بر صفر ميزبان خود را شکست دادند.

سپاهان نيز براي نخستين بار درسال 1353با يک گل موفق به شکست استقلال شد. بهترين پيروزي سپاهان مقابل استقلال، در سال 1381 و در رقابت هاي جام حذفي رقم خورد که زردپوشان اصفهان با نتيجه سه برصفر استقلال را شکست دادند، استقلال نيز با برتري چهار بر صفر مقابل سپاهان در سال 1350، بهترين نتيجه را مقابل زردپوشان اصفهان به دست آورد.

برتري چهار بر سه استقلال مقابل سپاهان در هفته هفتم ليگ برتر باشگاه هاي ايران در سال 1389 و درپنجاه و يکمين مصاف اين دو تيم، پرگل ترين بازي استقلال و سپاهان محسوب مي شود.

تا پيش از اين بازي، پرگل ترين ديدار استقلال و سپاهان در سال 1356 رقم خورده بود که دو تيم به تساوي سه بر سه رسيدند.

اولین بار توپ طلا در سال 1956 توسط مجله فرانسوی «فرانس فوتبال» اهدا شد و «استنلی متئوس» این جایزه را به خود اختصاص داد.بازیکنان بزرگی که این جایزه را به خود اختصاص دادند، آلفردو دی استفانو، ریموند کوپا، اوسبیو، یوهان کرویف، فرانس بکن باوئر و میشل پلاتینی بودند.

برندگان توپ طلا  و برترین بازیکنان سال فیفا از سال 1956 تا كنون به شرح زير هستند:

 



ادامه مطلب ...

رقابتهای این فصل سری آ یکشنبه شب به اتمام رسید  و یوونتوس با کسب 84 امتیاز قهرمان این فصل لیگ ایتالیا و فاتح اسکودتو شد. میلان با 80 امتیاز در  رده دوم قرار گرفت و تیمهای اودینزه، لاتزیو و ناپولی رده های سوم تا پنجم را مال خود کردند . زلاتان ایبراهیموویچ، با 28 گل برترین گلزن فصل شد و دیگو میلیتو و ادینسون کاوانی هر دو با  23 گل رده دوم را مال خود کردند.



ادامه مطلب ...

رقابتهای این فصل لیگ برترانگلیس به اتمام رسید  و منچسترسیتی با کسب 89 امتیاز و تفاصل گل بهتر نسبت به یونایتد، قهرمان شد.یونایتددر رده دوم قرار گرفت و تیمهای آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل رده های سوم تا پنجم را مال خود کردند.  روبین فان پرسی، با 30 گل برترین گلزن فصل شد و رونی با 26 گل رده دوم را مال خود کرد.

 



ادامه مطلب ...

رقابتهای این فصل لالیگا به اتمام رسید  و رئال مادرید با کسب 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد. بارسلونا با 91 امتیاز تیم دوم جدول شد و والنسیا، مالاگا و اتلتیکومادرید رده های سوم تا پنجم را مال خودکردند. لیونل مسی با 50 گل برترین گلزن فصل شد و رونالدو با 45 گل رده دوم را مال خود کرد.



ادامه مطلب ...
بیوگرافی بازیکنان جهان


Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 25204
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1