دربي 164 ;آخرين ال کلاسيکوي پپ وخوزه !
دنــــیـــای فــــــــــــــــــــــوتــبــال
موضوعات وبلاگ
نويسندگان

 

 

 

 

دربي 164 ;آخرين ال کلاسيکوي پپ وخوزه !                                           

 

فردا شب در نيوکمپ صد و شصت و چهارمين ال‌کلاسيکو در لاليگا را بين دو تيم بارسلونا و رئال مادريد شاهد خواهيم بود.

 

دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا در کل 249 بار به مصاف یکدیگر رفته و به صورت رسمی 217 ال‌کلاسیکودربی را رقم زده‌اند.

 

 بسیاری بر این باورند که این آخرین ال کلاسیکو دربی مورینیو نیست و اگر قرار باشد در پایان این فصل رئال مادرید را ترک کند یک ال‌کلاسیکودربی دیگر را در فینال لیگ قهرمانان اروپا تجربه خواهد کرد اما برای رسیدن به این مهم باید از سد بلند و بتونی بایرن‌مونیخ عبور کند و منتظر پیروزی بارسا مقابل چلسی باشد.

 از طرفی گواردیولا هنوز قراردادش را برای فصل آینده با کاتالان‌ها تمدید نکرده و تیم‌های متمول اروپایی درصدد جذب او هستند.

 104 پیروزی برای بارسلونا و 86 پیروزی برای رئال مادرید در کل این رقابت‌ها ثبت شده (به صورت رسمی 86 پیروزی برای رئال مادرید و 85 پیروزی برای بارسلونا) و آخرین مصاف 2 تیم به فینال کوپا دل ری باز می‌گردد که در آن تساوی 2 بر 2 روی تابلوی نتایج ثبت و رئال مادرید قهرمان شد.

 پرگل‌ترین و بزرگ‌ترین پیروزی در طول تمام ال‌کلاسیکودربی‌ها به پیروزی 11 بر یک رئال مادرید مقابل بارسلونا باز می‌گردد که در سال 1943 در نیمه نهایی (بازی برگشت) کوپا‌دل‌ژنرالیسمو رقم خورد.

 در کل بازی‌های موجود بین دو تیم، رئال مادرید 404 گل زده و بارسلونا 432 گل زده را به نام خود ثبت کرده‌اند.

 هر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داده‌اند، مادرید با یک گل‌زده در خانه حریف بیش از بارسلونا به صعود امیدوار است و بارسا در بازی برگشت مقابل چلسی با توجه به شکست بدون گل زده خود کار سختی در پیش خواهد داشت.

 رکورد 107 گل‌زده در اردوی سفیدها ثبت شده و این تیم امیدوار است در نیوکمپ به این رقم اضافه شود. از طرفی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر 2 با 41 گل زده در صدر جدول گلزنان لالیگا دوئلی اختصاصی و بزرگ را تجربه خواهند کرد.

 پیش بینی می‌شود رئال مادرید با سیستم 4-2-3-1 و با ترکیب کاسیاس، آربلوا، په‌په، راموس، کوئنترائو، خدیرا، آلونسو، اوزیل، رونالدو، دی ماریا و بن‌زما وارد نیوکمپ شود.

 بارسلونا نیز با آرایش 3-4-3 و با ترکیب والدس، آلوس، پویول، ماسکرانو، آدریانو، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، پدرو، فابرگاس و مسی به میدان خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بیوگرافی بازیکنان جهان


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 25403
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1