مسعود ایرانی، برای ایران، افتخارآفرین شد
دنــــیـــای فــــــــــــــــــــــوتــبــال
موضوعات وبلاگ
نويسندگان

مسعود ایرانی، برای ایران، افتخارآفرین شد

مسعود ایرانی بسکتبالیست ایرانی که 2فصل است در لیگ آلمان بازی می‌کند، حالا با مقام دومی به عنوان یکی از لژیونر های بسکتبال ایران افتخارآفرینی کرد. ایرانی نه تنها در این تیم به عنوان بازیکن مشغول است، بلکه در تیم جوانان این باشگاه هم سرمربی است و توانست این تیم را قهرمان آلمان کند. ایرانی می گوید: خوشحالم که توانستم به همراه تیم تی اس کی برکدورف به دمقام دوم برسیم اگرچه اگر مصدومیت چندتن از بازیکنان تیم نبود قطعاً به مقام قهرمانی می رسیدیم.

ایرانی ادامه می دهد: خوشبختانه من این افتخار را داشتم که علاوه بر اینکه به عنوان بازیکن برای تیم برکدورف بازی می کردم سرمربی تیم زیر 18 سال این باشگاه هم بودم و توانستیم با این تیم قهرمان شمال آلمان شویم که بالاترین رده در این رده سنی بود.

مسعود ایرانی که سابقه بازی در تیمهای صبا باتری و همچنین مهرام تهران را هم دارد در پایان می گوید: فعلاً به استراحت فکر می کنم اگرچه از چند باشگاه ایرانی پیشناد دارم اما فعلاً هیچ چیز مشخص نیست من در هامبورگ راحت هستم و در آلمان هم یکی دو پیشنهاد رسمی دارم اگر قرار باشد به ایران بیایم فقط به خاطر خانواده ام و همچنین همبازیان قدیمی ام به ایران برمی گردم اگرچه باید بگویم سطح بسکتبال کشور عزیزم ایران هم در حال حاضر جز بهترینهای آسیا است و از قدرتهای منطقه به شمار می رود.

من تمام هدفم موفقیت و کسب افتخار برای ایران است و خوشحالم که در کشور آلمان توانستم با این مقام قهرمانی و نایب قهرمانی به عنوان یک ایرانی افتخار کوچکی برای وطن عزیزم ایران کسب کنم.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بیوگرافی بازیکنان جهان


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 25430
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1